Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, september 03, 2009

The secret

Jag skall nu gå och hämta the secret på posten. I paketet finns även en bok om handelsbolag till min man. Även om det hänt lite på starta företags planet (förutom att vi beställt massor med produkter från kina) så är det nu dags att ta tag i det eftersom jag är innerligt trött på alla tradera människor som sätter negativt omdöme bara för att hämnas. I fortsättningen skall alla som inte betalar gå till inkasso. Skoj att hamna hos inkasso/Kronofogden för att man inte betalat en grej för 50-60k på tradera. Mohahahaha...känner mig riktigt elak (på ett positivt sätt) ;)

/Fru S

1 kommentar:

  1. jag har inte läst boken, dock har jag den som en cd bok och det är kanon om man inte orkar lyssna själv. Filmen är suverän! Den kan jag verkligen rekommendera. Går att ladda ner för en peng på hemsidan.

    SvaraRadera