Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, september 03, 2009

Positiva förändringar

Just nu händer det en del positivt i våra liv trots att jag inte har något jobb :)

1. Jag är mycket bättre i ryggen. Nu kan jag röra mig och jag får bara ont om jag sitter på ett speciellt sätt eller överanstränger ryggen med att gå mycket eller sitta för mycket.
2. Min man har sedan i början av maj varit tillförordnad chef på sin avdelning efter att hans förra chef fått sparken. Idag fick han veta att han får tjänsten från och med 1 sep om han vill ha den. Vilket han naturligtvis vill. Dom har ännu ej skrivit några papper, men dom har sagt rakt ut att han får den. Därför har dom inte heller kunnat diskutera lönen, men jag/vi hoppas på att han inte behöver gå ner i lön. Men vi får väl se. Jag återkommer med hur det gått för honom när vi vet själva.
3. Det går super bra för sonen på dagis. Han vill inte ens gå med mig hem.
4. Idag kom det två böcker som jag beställt. En handbok som handlar om Handelsbolag (den är mest till min man, men jag skall läsa den också hade jag tänkt. Sedan kom även the secret :) Jag har kommit till sidan 21 och jag känner mig redan mer positivt inställd till det mesta. Konstigt. Skall nog se om jag kan hitta filmen och ev den på ljudbok också. Måste bara kolla vem uppläsaren är så det inte är någon som är super dålig.

Så gott folk livet går vidare trots min lite mindre bra situation gällande jobb. Men man kan ju inte få allt. Vi tar nya tag och hoppas på att de jobb jag sökte idag kan ge något. Jag tror ju att jag har större chans att få ett jobb och jag är positiv som person ;) :)

Jag skall kurera min rygg och sedan skall jag börja träna när sonen är på dagis. Jag vill inte börja anstränga ryggen för tidigt så att skiten kommer tillbaka.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar