Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, september 01, 2009

Läkarens "dom"

Jag var iväg till läkaren igår och fick min "dom". Jag har en nerv i kläm i ryggen och jag fick en liten burk med piller som jag skall äta 3 gånger per dag tills jag mår bättre och därefter 2 per dag och sedan 1 och sedan sluta. Vi får väl se om det hjälper. Jag är lite bättre idag, men det märks om jag rör mig för mycket så slår det till igen. :(
Skall ringa till sjukgymnastiken imorgon och se om jag kan få en tid. Tags att gå ner mer i vikt. Om min kropp redan börjar ta stryk av att jag är överviktigt så lär jag ju inte leva tills jag är sådär jätte gammal :(


/Fru S

3 kommentarer:

  1. Hej söta du!
    hmm...det där med ryggar e en knepig grej...
    hoppas det blir bättre!

    Vet du vad! Jag e så glad - för första ggn nånsin har jag kommit med i en sån där Veckans Blogg tävling och är tokglad.
    Skulle du vilja rösta på mej så skulle jag bli så glad så jag skulle börja skutta runt här hemma i rummet av lycka!
    Jag är nummer 5 och länken är http://fridasjoblom.blogg.se/2009/september/utkast-stefanie.html#comment

    Skulle betyda massvis!

    SvaraRadera
  2. haha fick skriva in HORBOX som kontrollord när jag skickade förra kommentaren! Vem fan sitter o skriver dom där!!

    SvaraRadera
  3. vad jobbigt! Sänder en tröstkram! Hoppas att du blir bra snart! Sköt om dig! Kram Minna

    SvaraRadera