Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, september 15, 2009

Nervös inför morgondagen

I morgon skall jag på arbetsintervju :) Det skall bli jätte skoj samtidigt som jag är super nervös. Det är en lite skrämmande tanke att jag kan vara på väg att åka till min blivande arbetsplats, men det beror antagligen på hur bra jag är på att prata för mig själv.

Jag har ägnat större delen av helgen till att fundera på en sak som killen som ringde i fredags frågade. Varför vill jag egentligen jobbar som säljare? Och vad har jag kommit fram till? Jo jag och min man säljer lite saker på tradera. Inte så mycket men lite saker då och då. För mig är det en mycket tillfredsställande känsla att gå in och kolla på de positiva omdömen som nöjda kunder lämnat. När man säljer saker skall det ju vara bra för både köpare och säljare. En annan anledning till att jag vill jobba med sälj är för att jag är så trött på alla personer som är så otroligt obegåvade när det gäller just att sälja saker. Inget servicemind tänk alls. Jävla skit less är jag...

Jag återkommer när jag vet hur det gått med jobbet. Det är mycket just nu så jag hinner inte skriva så mycket. Har ingen större inspiration att skriva heller för den delen ;)

/Fru S

1 kommentar: