Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, september 11, 2009

Internet butik

En sak som varit ett problem när det gäller vår planering angående företaget och det har varit hur vi skall lägga upp vår internet butik. Om vi skall göra den själv eller om vi skall försöka hitta en färdig som är bra? o.s.v. o.s.v. vår tanke har hela tiden varit bygga sidan själv så att vi får den som vi vill ha den. Detta tar tid och min man måste sätta sig in i hur man gör en hemsida. Han har också velat bygga upp en databas som vi själva kan använda. Problemet är bara att han inte gjort det tidigare så det kommer ta massor med tid och det är tid som varken han har eftersom han jobbar så mycket eller vi eftersom vi vill få igång hemsidan så fort som möjligt. Nu har dock en annan lösning dykt upp. Vi fick tips om en hemsida där man kan ladda ner en internet butik och i praktiken göra allt det vi vill göra :) Vi har alltså snubblat över en sida som är helt klar (vi behöver bara lägga in det vi vill ha på sidan) och det är dessutom helt gratis. :) Me like :) Så i helgen skall vi sätta oss ner och kolla på det hela.

(Om det är mycket stavfel i detta inlägg ber jag om ursäkt. Jag vet inte vad det är med mig idag men jag skriver som en kratta)

/Fru S

1 kommentar: