Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, maj 13, 2009

Ännu en noll kronors dag, fast ändå inte.

Det ser väldigt bra ut på min dagsbudget. Dock satte jag i början av månaden undan en del pengar som det var meningen att jag skulle ha när vi var på västkusten och dom är inte inräknade i min dagsbudget. Dock så använde jag pengar som var inräknade i dagsbudgeten när jag var på västkusten vilket har lett till att jag har pengar "över" som inte är med räknat i mina beräkningar. Dessa pengar har jag använt utöver dagsbudgeten vilket gjort att det ser ut som jag inte handlat någonting alls, men det har jag egentligen gjort. Så egentligen är det lite fusk.

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Men bara det här att var medveten. Alltså, att tänka efter innan man bara köper något.
    Jag var i stora staden idag. Butiker åt alla håll där jag förr brukade gå in och "fynda". De lockade inte alls. Så skönt!
    Jag köpte 10 vykort för en krona styck. Kändes rätt okej..
    Lycka till med spargrisen.. kram, Wi

    SvaraRadera
  2. Wicke:
    Jag kan känna igen det där. Förr kunde jag utan att tänka efter köpa en läsk för 20kr på pressbyrån bara för att jag var törstig. Nu brukar jag hoppa över det bara för jag vet att det tar så mycket av min dagsbudget.

    SvaraRadera