Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, maj 24, 2009

Köpa, köpa, köpa och så behöver vi köpa...

Det är sjukt vad mycket saker det finns som man kan köpa nu förtiden. Jag är så kluven hur vi skall/kommer att göra. Visst jag vill spara pengar så att vi får det bättre i framtiden samtidigt vill jag köpa hur mycket saker som helst. Min man blir med jämna mellanrum arg på mig för att jag kommer på/hittar på massa saker som vi "behöver" köpa. Det är alltid något nytt som vi "MÅSTE HA" och helst skulle vi köpt det igår.

Denna månaden tror jag dock att vi skall åka en sväng till IKEA. Vi är extremt behov av lite förvarings möjligheter och har tänkt att börja köpa lite bokhyllor till vår bokhyllsvägg. Min man vill ha en bokhyllsvägg som är sjukt stor/lång och jag vet inte riktigt vad vi skall ha i den. Just nu har vi 2st 40cm, 2st 20cm och 1st 80cm billys hyllor i vår bokhyllsvägg och det är plats över när vi satt upp alla böcker så vad vi skall med en bokhyllsväg som är typ 18st 40cm bokhyllor är för mig ett mysterium, men men. Vi skall även se om vi inte kan få tag på en spånskiva som vi skall göra till "skrivbord" och ha i vår klädkammare som vi inte använder till något speciellt just nu. Vi skall mäta hur stor den skall vara och göra en som precis går in =) (utnjyttande av yta kallas det) HAHAHAHA.

Som ni kan se lite längre ner har jag redan innan lönen kommit handlat skor till sonen för 700kr. Jag kommer även behöva köpa ett par gympaskor till mig själv och ev någon sommarsko. Jag behöver även några topar m.m. Så det kommer bli en riktigt dyr månad för oss/mig. Min man kommer vara galen. Vi skall dock betala av minst 10000kr på bilen och sedan köpa aktier för en del pengar. Vi har inte diskuterat hur mycket det blir än, men jag skulle tipa på någonstans mellan 1000-3000kr =)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar