Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, maj 29, 2009

Nya kläder? = dyrt

Usch jag gillar varken när sommaren kommer eller när vintern kommer. Visst sommaren funkar för det är varmt, men man måste oftast köpa nya kläder och skor och det blir så jävla dyrt. Jag är just nu i extremt stort behov av ett par bra sommar sandaler som är bra för foten och mer sommarkläder, men jag fattar inte hur jag skall lyckas köpa allt samtidigt som jag håller budgeten. Ibland skulle det fan vara skönt att ha hur många miljoner som helst på banken och aldrig behöva bry sig om hur mycket något kostade. Tyvärr så lever jag inte riktigt i den världen (än i alla fall) Hahahaha...

(Jag skulle varit mer "taktisk" när jag blev kär. Jag skulle kärat ner mig i någon som var rikt från början inte en som vill bli rik) ;)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Kul inlägg! =D
    Jag tror du kärat ner dig helt rätt! Din make har drömmar, mål och ambitioner, bättre kan det inte bli! =)

    SvaraRadera
  2. Hehe. Jag tror också jag blev kär i rätt person ;) Dock hade det varit skönt med det där pengaträdet nu ;) Hahahaha. (Shit vad mycket jag hade behövt vattna det nu när det är så varmt) =D

    SvaraRadera