Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, maj 06, 2009

Har inte lika kass kondition som jag trodde...

Jag har sedan i november förra året varit sugen på att börja jogga. Eftersom det är skit tråkigt att jogga ute mitt i vintern och dessutom ganska kallt så har det inte blivit av att jag börjat. Att vi fick barn förra sommaren har ju inte gjort att man har mängder med tid över heller.

Så idag kom jag till skott. Jag hade tänkt börja dagen med att jogga och sedan ut och gå 1½-2 timmar med en bekant. Självklart kom jag inte upp i tid för att hinna ut på min jogging tur på morgonen (är grymt besviken på mig själv över detta). Vid 08:45 gick jag dock ut på min 2 timmars promenad med min bekant så jag lyckades i alla fall med den biten. Vid 13:00 åkte jag till en kompis och umgicks med henne och hennes son. Var hemma igen runt 20:00 och hade då lite problem med att få sonen att sova. Efter det fick jag för mig att jag ta mig fan skulle ut och jogga idag. Så vid 20:45 kom jag iväg på årets första jogging tur (Stolt). Så nu sitter jag här och har ätit 3 knäckebröd med makrill i tomatsås och känner mig stolt. Har planer på att bege mig ut imorgon igen. Till min stora förvåning var det inte alls lika jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag trodde jag skulle ha mycket sämre kondition än vad jag i själva verket hade.

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Se till att ta tag i konditionerandet i tid. Efter 30 blir det tuffare. För att inte tala om efter 40..

    SvaraRadera
  2. Det var strongt att sätta igång. Man ska nog inte tänka efter innan (har jag märkt i alla fall) för då känns det jobbigt. Ut bara.
    Kul att hitta din sida. /Wi

    SvaraRadera