Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, maj 07, 2009

Ny design på 1kr

Jag och en kompis var med våra söner inne på stan idag. Efter mycket om och men hamnade vi på Hötorget och köpte lite jordgubbar "till halva pris" =). När jag kom hem så såg jag att jag fått tillbaka ett jätte konstigt mynt. Först trodde jag att det var något utländskt mynt, men det visade sig vara en ny 1kr med den nya designen. Skit ful måste jag säga att jag tycker att den är, men den är ju värd lika mycket som den gamla så...


/Fru S

2 kommentarer:

  1. Oj! Jag visste inte ens att det kommit en ny enkrona! Jag hade trott att jag fått ett falskt mynt! =D

    SvaraRadera
  2. Strävar Efter Finansiellt Oberoende:
    Det var precis det jag också trodde. Var tvungen att kolla runt lite på nätet för att inse att jag hade fått ett helt dugligt mynt trots den fula designen =)

    SvaraRadera