Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, maj 20, 2009

Jag som inte skulle köpa något idag =(

Usch nu mår jag nästan dåligt. Som jag skrev igår kom barnbidraget in idag och jag och V var nere i centrum och jag skulle bestämt inte köpa något. Det gick inte bra alls kan jag ju säga. Först var jag förbi ICA Kvantum och handlade lite bananer och barnmatsburkar till sonen. (Pris: 83,5kr). Sedan åkte jag ner till centrum och möte V. Vi gick lite i affärer och var till och med inne på Lindex utan att jag köpte något vilket är den affären jag handlar mest kläder i. På Kappahl gick allt åt helvete. Jag hittade en mössa som var precis en sån som jag letat efter som sonen kan ha när det är lite mindre bra väder för då passar det ju inte med en solhatt. (Pris: 49,50kr). På väg mot bussen gick vi förbi H&M och där gick allt ännu mer åt helvete. Jag hittade ett par hängslekortbyxor som var jätte snygga. Jag har letat som fan efter det så jag blev jätte glad. Det fanns till och med i sonens storlek. Vilket är ganska bra jobbat med tanke på att det bara fanns 2 par kvar =) Efter det hittade jag en gubbmössa till sonen som min man kommer älska. Det blev även 3 par strumpor och lite grejer till håret. (Pris: 277kr). Sedan gick vi in i en mat affär för jag behövde grädde och youghrt och det ville jag inte köpa på kvantum när jag inte visste hur länge vi skulle vara borta. Jag hittade lite andra barnmatsburkar till sonen också. (Pris: 83,5kr). Efter detta gick vi och köpte sushi och åkte hem. (100kr)

Summa: 593,5kr

Och jag som inte skulle göra slut på något alls =(. Jaja. Efter dagens totala misslyckande så har jag kommit fram till att jag måste göra om hur jag räknar om min dagsbudget skall sitta och fundera på hur jag skall lösa saken nu och så får vi se hur det går. =) Återkommer om det senare.

/Fru S

3 kommentarer:

  1. Ja du vi är nog inte bra för varandra ;-). Jag har också lite ångest nu faktiskt..

    SvaraRadera
  2. Ditt inlägg är en tröst för mig. Jag skulle bara köpa flytande tvål på Rusta (stor flaska för 25:-) men hittade två snygga löpare också á 15:- och en liten eltandborste till yngste sonen som tjatat om en sådan.
    + en påse med 6 nötkräm.....
    Vi måste ju kunna sova gott inatt- ändå!
    Kram, Wi

    SvaraRadera
  3. Veronica: Jag tror bestämt du har rätt ;) Men vi får väl skylla på att vi måste göra någonting när vi är hemma och är mammalediga ;)

    Wicke: Det blir inte alltid som man tänkt sig, men det brukar bli ganska bra i slutet i alla fall.

    De där hänselshortsen jag köpte var kanske i minsta laget över axlarna så jag gick in på H&M hemsida för att kolla om dom fanns i storlek 86 istället. Där fanns dom inte alls bara ett par andra skit fula så jag är ändå nöjd med gårdagen =)

    SvaraRadera