Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, maj 23, 2009

Snåla mamman kom fram

Ikväll var jag och 2 vänner ute och åt middag och hade trevligt. Mitt/vårt mål var väl kanske inte att bli jätte berusade utan med komma bort från barn, vardagen och ha trevligt =) (vilket vi lyckades med). På restaurangen vi var på hade dom bara två sorters cider (dricker inte öl då det smaker skit rent ut sagt). Den ena cider sorten var X-ider (kaktus-lime) den är god, men jag var inte så sugen på den. Det andra var päroncider som var helt ok. X-ider kostade 10kr mindre och jag var nästan lite sur över dom där 10kr som jaf var tvungen att betala extra. Men men man kan inte vara snål jämt =)

(Tack för en trevlig kväll V & L. Vi får göra om det i Juli igen) =) Min man kan gott behöva träna på att byta bajsblöjor och natta sonen! =D

/Fru S

1 kommentar: