Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, maj 19, 2009

Imorgon får jag pengar =)

Imorgon är det ju som säkert alla vet den 20 maj vilket för mig betyder att barnbidraget kommer =). Tidigare har dessa pengar varit slut när jag får resten av pengarna den 25. Detta satte jag dock stopp för förra månaden. Eftersom om jag gör slut på dessa 1050kr som jag får imorgon på ingenting (vilket varit fallet tidigare månader) kommer det resultera i en riktigt dåligt dagsbudget för mig och större delen av mina pengar kommer enbart gå till mat vilket är mindre skoj.

Jag kommer dock göra slut på lite av dem då jag skall ut och äta mat med en kompis på lördag. Kanske inte så taktiskt att göra det 2 dagar innan "lön", men min man är bara ledig varannan helg och min kompis åker bort hela Juni så då hade vi annars varit tvungna att vänta till i Juli med att gå ut och det är lite lång tid att vänta tycker jag. Dessutom har jag (smart som jag är) räknat ut att vi alltid kan gå ut i Juli också =)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Självklart kan vi det :-D

    SvaraRadera
  2. Ibland behöver man göra något trevligt och tyvärr så kostar det oftast pengar. Jag tycker visserligen att det är värt det. =)

    SvaraRadera