Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, maj 08, 2009

Dagens första goda gärning för mig själv och för min son!

Dagens första goda gärning var att gå ut och gå med min son nu på morgonen i nästan 2 timmar ganska rask takt. Var ute från 08.00-09.50 och shit vad fint väder det var. Sonen var super nöjd hela vägen och somnade till och med när vi började närma oss vår bostad. Det tråkigt med det var att han bara sov 30 min nu på förmiddagen istället för 1½-3 timmar =( Den tiden hade jag tänkt använda till att städa, men nu får jag väl städa med sonen i stället. Det blir inte alltid som man tänkt sig när det är någon annan som bestämmer =)

Dagens andra goda gärning kommer var enbart för mig själv. Jag har bestämt att när min man kommer hem från jobbet ca 21.00 så skall jag ge mig ut och jogga. Jag insåg här om dagen att jag mådde sjukt bra när jag kom hem och hade varit ute på min joggingrunda så detta är något jag verkligen skall försöka fortsätta med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar