Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, maj 10, 2009

Bra service på Åhléns!

I julklapp fick vår son en gunghäst/zebra av min svärfar + familj. Eftersom sonen var så liten då (6 månader) och inte ens kunde sitta själv så har det inte varit aktuellt att skruva ihop den förrän för några veckor sedan. Till min stora besvikelse saknades det delar. Huvudet, pinnen som man håller i och någon mer del fanns inte med + att den var repig. Efter lite om och men lyckades min svärfar hitta kvittot och idag åkte vi till Åhléns i Farsta för att se om dom kunde byta ut den. Vi hade inte speciellt stora förhoppningar eftersom det är nästan 5 månader sedan den köptes och det är ju vårt ansvar att kolla om att finns med även om vi inte skall använda den, men vem kollar så att alla delar finns med det utgår man ju från att dom gör eftersom produkten är/skall vara helt ny. När vi kom dit la min man lugnt upp varför det dröjt så länge innan vi upptäckt att det saknades delar och undrade om vi kunde få en ny. Till vår stora förvåning behövde vi inte tjata eller blir arga för att få en ny utan hon i kassan sa "ja visst självklart". Jag blev jätte förvånad och undrade om jag hört rätt. Så nu har vi en helt ny gunghäst/zebra som vi skall skruva ihop till sonen någon dag. Man slutar aldrig att förvånas över hur fel man kan ha hur man tror att en vis situation skall gå till väga. I detta fall var det en positiv överraskning =)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar