Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, maj 30, 2009

Trasig spargris

Jag har 2st spargrisar från Swedbank en svart och en orange. (ni vet sådana där i plast som man får). Dom har stått bredvid varandra på fönsterbrädan i köket. Igår lyckades sonen ha ner dom på golvet och eftersom det var mynt i dom tyckte han att dom var jätte roliga. Idag på morgonen så sitter han och leker med dom igen och när jag tittar ner så ser jag att den svarta spargrisen har gått sönder. Den har sprukit på mitten. Först trodde jag att det var en skarv där och att det var därför den så lätt gick sönder, men det var det inte. Så jag har kommit fram till att jag helt enkelt har en otroligt stark son =)

2 kommentarer:

  1. Det vore ju roligare om grisarna sprack för att man lyckats spara ihop så otroligt mycket pengar!
    Hälsa Starke Alfed så gott.

    SvaraRadera
  2. ....hette han inte så, den starke mannen i Pippi Långstrump? Nu blev jag lite osäker.

    SvaraRadera