Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, maj 27, 2009

Är vi tvkändisar nu?

Jag satt och zappade lite mellan olika kanaler och kom till tv4 där det mellan 21.00-22.00 "En skräddarsydd lillasyster". Jag satt och kollade en stund och ser en bild över entré på Huddinge sjukhus (som jag känner igen efter att ha åkt in och ut som en jojo där den sista veckan av min graviditet). Jag ser hur en väldigt höggravid tjej/kvinna är på väg in genom dörrarna. Jag reflekterar att det var väldigt passande eftersom paret programmet handlar om försöker bli gravida. Det tar kanske 2-3 sek innan jag ser/fattar att den där höggravida människan som är på väg in genom dörren på Huddinge sjukhus är JAG. Jag har ett vagt minne av att någon filmade vid entrén någon gång när vi gick in där, men vi hade ingen aning om vad eller varför dom filmade. Nu vet vi =)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Kul, då ska jag kolla ifall det går i repris.
    Jag gick till datorn efter "Rent hus" så jag missade. Kram då, TV-kändisen!

    SvaraRadera
  2. Haha, va kul. Synd att jag inte såg hela, jag somnade mitt i...

    SvaraRadera